توزیع گوشت قربانی در بین نیازمندان 

توزیع گوشت قربانی در بین نیازمندان 

تاریخ انتشار : ۲۹ آذر ۱۳۹۹
صدیقه نظری گفت: در تداوم اجرای طرح راهکار که از برنامه های رواق همدلی است قرار است هم زمان با شب یلدا و سالروز میلاد با سعادت حضرت زینب (س)، گوشت قربانی در بین خانوارهای نیازمند محله مسجد توزیع شود.

«صدیقه نظری» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، با اشاره به اجرای طرح ملی ایران قوی، گفت: در تداوم اجرای طرح راهکار که از برنامه های رواق همدلی است قرار است هم زمان با شب یلدا و سالروز میلاد با سعادت حضرت زینب (س)، گوشت قربانی در بین خانوارهای نیازمند محله مسجد توزیع شود.







مدیر کانون فرهنگی هنری حضرت رقیه (س) اسفندقه جیرفت افزود: در همین راستا با جلب کمک های مومنانه خیرین و مردم یک راس گوسفند نذری قربانی شده و سپس گوشت های قربانی در بسته های یک کیلویی بسته بندی می شوند.







وی ابراز کرد: از آنجایی که فصل برداشت خیار سبز آغاز شده بنابراین با کمک جمعی از کشاورزان خیر، بسته های ۳ کیلویی خیار سبز نیز در بین این خانوارها توزیع می شود.







نظری با اشاره به سایر فعالیت های کانون در  ایام کرونایی، اظهار کرد: طرح نهج البلاغه خوانی یکی از برنامه های کانون است که با توجه به شرایط موجود از طریق فضای مجازی اجرا می شود.






مدیر کانون فرهنگی هنری حضرت رقیه (س) اسفندقه جیرفت ادامه داد: در همین راستا روزانه در گروه مجازی کانون بخشی از نهج البلاغه همراه با تفسیر آن بیان می شود.







وی تاکید کرد: هدف از اجرای این طرح آشنایی اعضای کانون با معارف نهج البلاغه است و در پایان نیز مسابقه چهار گزینه ای از مباحث هر روز به صورت مجازی برگزار  می شود.






نظری در خاتمه عنوان کرد: علاوه بر این نیز در نظر داریم جشن تکلیف برای یکی از بچه های مسجدی کانون با رعایت کامل نکات بهداشتی و فاصله اجتماعی را برگزار کنیم.

پایان پیام/ 586